niedziela, 20 stycznia 2013

Rozdział 2.

Nagle zauważyła nad swoją głową dwóch stojących i wpatrujących się w nią chłopaków. Od razu ich rozpoznała. Był to Niall i Zayn.
Zayn: Co ty tu robisz?
Ja: Przysz..
Niall: Nie lepiej powiedz czemu jesteś cała zapłakana.
Ja: Nie ma nic do gadania. Tak w ogóle to Stella jestem.
Niall i Zayn: A my…
Ja: Tak wiem, znam was.
Nial: Niestety ja nie miałem tyle szczęścia, żeby móc poznać tak śliczną dziewczynę jak Ty.
Stella: ;rumieńce;
Zayn: To może ja zostawię Was samych i zawołam resztę.
Malik szybko pobiegł w głąb wielkiej willi. W salonie zostałam z Horanem sama.
*widzenie Stelli*
Od zawsze kocham się w One Direction, a moim ulubieńcem jest Niall. To było moje marzenie, żeby go kiedykolwiek zobaczyć. Teraz siedzę z nim w salonie w jego domu na dodatek sam na sam. Ta szansa może się więcej nie powtórzyć. Chyba mu się też podobam. Nie chcę zaczynać rozmowy bo boję się że coś zepsuje.
*widzenie Nialla*
Jest śliczna. Nawet w tym rozmazanym makijażu i zniszczonej fryzurze. Nie pomyślałbym nawet, że schodząc na dół na kanapie mogę spotkać taką ślicznotkę. Chyba warto by było się z nią umówić. Ale boję się żę mogę zrobić cos nie tak i wszystko zaniknie.
Siedzieliśmy tak w długim milczeniu. Gdy nagle na schodach zauważyłam Harrego, Louisa i Liama. Szybko zakryłam twarz dłońmi. Nie chciałam żeby najlepszy zespół, moi najwięksi idole widzieli mnie w takim stanie.
Harry: Czemu pod drzwiami stoją walizki? Ktoś się wyprowadza, wprowadza?
Ja: To moje.
Opowiedziałam im moją historię. Niall jest osoba bardzo wrażliwą i kochaną więc na jego policzku ujrzałam łzę. Popatrzył się na mnie podszedł i przytulił. To było niezapomniane wrażenie.
Niall: Wydaje mi się, że nasza willa jest wystarczająco duża, żeby pomieścić Ciebie. Chyba żaden z Was nie ma nic przeciwko temu żeby Stella z nami zamieszkała prawda?
Z,H,L,Lou: Pewnie że nie .!
Ja: Na pewno? Nie chcę się Wam narzucać.
Liam: Na pewno !
Usiedliśmy do wspólnego śniadania. Muszę stwierdzić, że Harry gotuje świetnie.
Louis: Jak już jesteśmy wszyscy razem to może powiedzmy Stelli o naszym sekrecie.
Zayn: żeby tu zamieszkać musisz obiecać nam ,że…

__________________________________________________________________________________________________
Prowadzimy tego bloga od wczoraj mamy już około 60 wyświetleń, ale niestety tylko 1 komentarz. Proszę komentujcie to dla nas ważne. Wyrażajcie swoja opinię pozytywną zarówno tak jak i negatywną. ;)

3 komentarze: