poniedziałek, 21 stycznia 2013

Rozdział 4.

- Stella , pokażę ci miejsce którego poza mną nikt nie widział. Nawet chłopcy - powiedział Niall łapiąc mnie za rękę - Zgadzasz się ?
- Jasne ! - powiedziałam uradowana.
Szliśmy 20 minut, gdy blondyn kazał mi zamknąć oczy. Zamknęłam a on mnie prowadził. Czułam dreszczyk emocji , podniecenia. Nie wiedziałam co to będzie a bardzo chciałam wiedzieć. Może jakaś kolacja ? A może coś innego ? Pachniało z lekka rybami. Hm.
-Otwieraj - powiedział
Ku mojemu zaskoczeniu , nie było żadnych ryb. Była to gondola przycumowana do pomostu.
W środku stał stolik ze świecami.
- Ojej, to takie słodkie! - przytuliłam chłopaka. - Dziękuję, jesteś kochany !
-To jeszcze nie koniec. Wsiadaj, pokażę ci coś jeszcze.
Okazało się że gondola ma malutki silniczek z tyłu. Zaczęlismy płynąć powoli , a Niall wyjął coś z kuferka płynącego z nami. Wyjął coś białego. To był lampion , a na nim napisane nasze imiona połączone sercem.
- Chcesz go puścić ? Pamiętaj że musisz pomyśleć życzenie. - ostrzegł.
- Oczywiście że chcę. Podasz mi go ?
Pomyślałam życzenie i wypuściłam go w górę. Po chwili zauważyłam że śliczne niebieskie oczy chłopaka się na mnie patrzą. Pocałowałam go.
- A życzenie ? O czym pomyślałaś ? - zapytał.
- Właśnie się spełniło. - powiedziałam uśmiechając się do niego.
- Dlatego mam dla ciebie jeszcze jedną niespodziankę.
Przepłynęliśmy prawie całe jezioro przytuleni do siebie, kiedy nagle ujrzeliśmy Louisa , Zayna, Harrego i Liama stojących na jakiejś tratwie i śpiewających LWWY.
Nagle stało się coś strasznego.
______________________________________________________________________________________________
Heej Misiaczki ♥ Daję kolejny już 4 rozdział. Uległyśmy teraz i dodałyśmy, ale teraz szantaż żeby było dalej tu mysi być 6 KOMENTARZY. Wiem, że dacie radę ;) Jak się podoba to komentujcie !

10 komentarzy:

  1. Jeju zabije *.* Błagam nie trzymaj tak w nie pewności ;_; Ja tu umieram ! Roździał BOOSKI <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Daaaawaj pisz dalej xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej co dalej sie stalo ? :oo

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej nie tylko jeden komentarz ? :( swietne masz te opowiadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dajesz dalej *,* !

    OdpowiedzUsuń
  6. Dajesz dalej *,* !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie czytam ale to jest extra :ppp

    OdpowiedzUsuń
  8. ej no juz jest 8 kom. daj dalej :c

    OdpowiedzUsuń